شنبه ۰۴ فروردین ۰۳
۷۰۸ بازديد
۰ ۰

برای خرید انگشتر مردانه آیا توجه به جثه و اندازه‌ی هیکل هم مهم است؟

توجه به هیکل مردان در انتخاب جواهرات بسیار مهم است. به طور مثال، فردی که درشت‌هیکل است نباید ساعت، دستبند یا زنجیر طلا  نازک و ظریف انتخاب کند. اگر بسیار بزرگ‌اندام هستید، حتی انگشتر را هم نباید ظریف انتخاب کنید زیرا در دستانتان محو خواهد بود و نه تنها زیبا نیست، بلکه جلوه بدی هم به تیپ شما می‌دهد.

بهترین مدل برای حلقه ازدواج مردانه چیست؟

از آنجا که حلقه ازدواج همیشه و در تمام طول سال‌های زندگی در دست خواهد بود، بهتر است سراغ گزینه‌ای بروید که قابلیت ترمیم و تغییر سایز داشته باشد. انگشتری که از فلزات غیر از طلا و پلاتین ساخته شده را نمی‌توان بزرگ یا کوچک کرد. اما انگشتر طلای سفید، انگشتر طلای زرد و انگشتر از جنس پلاتین این قابلیت را دارند.

مد انگشتر مردانه در سال ۲۰۲۰ چیست؟

یکی از ترندهای طلا و جواهرات در سال ۲۰۲۰، انگشترهای بسیار بزرگ و حجیم است.

فیروزه برای انگشتر طلا مردانه هم قابل استفاده است؟

خیر، این سنگ و این رنگ زیورآلات برای مردان چندان مرسوم نیست. اگر به هر دلیلی می‌خواهید از این رنگ در زیورآلات خود بهره بگیرید، حتما توجه کنید که سنگ بسیار ریزی باشد که چندان جلب توجه نکند. این سنگ بیشتر برای زنان مناسب است تا مردان.

قصد خرید طلا دارید؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلای 18 عیار و هم چنین خرید طلا کم اجرت به طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظز خود را خریداری نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.