یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
۵۸۲ بازديد
۰ ۰

عمل لاغری شکم به منظور لاغری برای بهبود زندگی و کاهش بیماری های ناشی از چاقی صورت می گیرد. امروزه با تغییر سبک زندگی، بیشتر افراد تحرک کم تری نسبت به گذشته دارند که این عامل سبب  چاقی مفرط در آنها می شود. این عمل ها انواع گوناگونی دارند.

چرا افراد به عمل لاغری شکم نیاز دارند؟

علاوه بر تحرک کم، خوردن غذاهایی با کالری بالا، احتمال ابتلا به این بیماری را دو چندان می کند. اگر تحرک و سوخت انرژی در شما کاهش یابد و انرژی وارد شده به بدنتان تشدید شود، نتیجه آن برای شما چاقی خواهد بود. بسیاری از عادات غذایی مانند حذف صبحانه از وعده غذایی نیز، بدن را با کمبود انرژی مواجه می کند و این مسئله باعث می شود یک وعده غذایی پرکالری را مصرف کنیم و هم چنین بی تحرکی بعد آن موجب چاقی می شود و چربی های اضافه ای را برای افراد در قسمت شکم به همراه می آورد که بری مقابله با آن افراد به عمل لاغری شکم روی می آورند.

عمل لاغری شکم  چیست؟

بسیاری از مردم پس از مدتی  از رژیم های طولانی و طاقت فرسا خسته می شوند و به دنبال راه آسان تری  برای لاغری و از بین بردن چربی در ناحیه شکم هستند. عمل لاغری شکم، راه حلی آسان و راحت تر  برای کسانی  است که دغدغه لاغری سریع را دارند. با یک عمل جراحی می توانید کلی از چربی هایی که مدت ها برای از بین بردن آن تلاش کردید و رژیم های سختی گرفته اید را نابود کنید.

آیا عمل غری شکم باعث کاهش وزن می گردد؟

بله، امروزه روش های علمی و پیشرفته ای برای عمل لاغری شکم به وجود آمده است، که علاوه بر اینکه می تواند در کاهش چربی و به حداقل رساندن بیماری های چاقی موثر باشد، ریسک خطرات ناشی از عمل را نیز به واسطه  متخصص جراحی لاغری  به حداقل می رساند.

بیشتر بدانیم : تناسب اندام

لاغری شکم و پهلو با خوراکی خوشمزه

از بین بردن چربی شکم رویای بسیاری از آدم‌هاست. زمانی که تلاش می‌کنید چربی شکم‌تان را آب کنید و شکم صاف و بدون چربی داشته باشید، تمرینات بالاتنه و ورزش‌های سنگین شکمی تاثیر زیادی دارد، اما مواد غذایی که مصرف می‌کنید نیز نقش مهمی را ایفا می‌کنند. علاوه بر نوشیدن آب کافی، خوردن محصولات مغذی، تازه و چربی‌های سالم و پرهیز از خوراکی‌های چاق‌کننده‌ نیز برای لاغری شکم و پهلو اهمیت زیادی دارند.

فهرست ۱۵ ماده غذایی که در این مطلب آمده، کمکتان می‌کند که به کمری باریک‌تر و اندام زیباتر دست پیدا کنید.

۱. خیار

خیار به لطف آنتی‌اکسیدان فلاونوئید کوئرستین که دارد ورم معده را کاهش می‌دهد. 

۲. عدس

این دانه غذایی بسیار مغذی و دیگر دانه‌هایی که درون غلاف رشد می‌کنند مانند نخود، لوبیا سفید و نخودفرنگی به عنوان اعضای ابرمغذی خانواده‌ حبوبات، سرشار از پروتئین و فیبر است، که احساس سیری را افزایش می‌دهد. این حبوب منبع خوبی برای آهن است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.