یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳
۱,۹۷۹ بازديد
۰ ۰

در مقاله جداگانه ای درباره دندان درد عصبی با هم حرف زدیم و در این مقاله میخواهیم راه های درمان دندان درد عصبی را برای شما عزیزان بگوییم.

این نکته را بدانید که همه دندان درد ها عصبی نیستند اما زمانی که شما تعداد زیادی از دندان هایتان درد گرفت و با رفتن پیش دندان پزشک و جراحی یا  عصب  کشی آن ها باز هم در دندان هایتان احساس درد کردید این درد میتواند ناشی از دندان درد عصبی باشد که ما در این مقاله میخواهیم راه های درمان دندان درد عصبی را برای شما بازگو کنیم.

مهم ترین راه درمان این است که شما وسواس خود را کنار بگذارید یعنی روش هایی را که ما در زیر به شما معرفی میکنیم را انجام دهید و مدتی را به دندان هایتان بی تفاوت باشید

راه های درمان دندان درد عصبی

1.اولین و مهمترین گزینه برای درمان آرامش است این که عصبی نشوید و همه کارهایی را که باعث آرامش شما شوند را انجام دهید مانند : مقایسه نکنید، استرس و اضطراب نگیرید، شاد باشید، به مهمانی بروید، پیاده روی و ورزش بروید، پارک بروید و سعی کنید همیشه در هر شرایطی آرام باشید.

2.راه دوم استفاده از دهانشویه ها می باشد که شما میتوانید از آن ها هر شب قبل از خواب غرغره کنید.حتی شما میتوانید از دهانشویه های طبیعی مثل ترکیب گلاب و سرکه به نسبت 5 به 1 نیز استفاده کنید.

3.راه سوم استفاده مداوم از نخ دندان و همچنین مسواک روزانه است.چون عامل خرابی اکثر دندان ها نخ دندان نکشیدن است.و بعد از مصرف میوه ها یا چیزی به عنوان میان وعده سعی کنید با آب ساده دهانتان را شستشو دهید.

4.شما باید از خوردن برخی میوه ها و ترشی ها نیز دور بمانید تا حساسیت شما کمتر شود.

نتیجه گیری:

امروزه افراد زیادی دچار مشکلات دندان درد از جمله دندان درد عصبی می شوند. این می تواند ناشی از خوردن بعضی از غذاها، نوشیدن نوشیدنی ها، کمبود ویتامین های اساسی، عفونت های دهان و دندان و  یا مشکلات روزمره بهداشت دهان و دندان باشد. با این حال، هنگامی که یک فرد قادر به جلوگیری از این عمل نیست، مراجعه به یک دکتر یا دندانپزشک کار عاقلانه ای خواهد بود. آن ها می توانند علت اصلی را تعیین کنند و با روش هایی مانند آرام کردن اعصاب خود و یا با استفاده از دارو ها مانع از درد دوباره دندان ها شوند.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.