پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
۱,۵۴۸ بازديد
۰ ۰
کلاه گیس مصنوعی بخرید 
کلاه گیس های طبیعی به دلیل ماهیت طبیعی که دارند بیشتر برای فصول سرد سال مناسب هستند. به عبارتی اگر میخواهید که در روزهای سرد، گرم بمانید، بهتر  است که کلاه گیس طبیعی بخرید اما استفاده از آن ها برای فصول گرم چندان توصیه نمیشود مگر اینکه برای مناسبت خاصی بخواهید استفاده کنید. در عوض میتوانید برای تابستان و برای جلوگیری از عرق کردن کلاه گیس، روی کلاه گیس های مصنوعی حساب باز کنید و از آن ها استفاده کنید.
کلاه گیس طبیعی یا مصنوعی با استایل کوتاه انتخاب کنید
برای روزهای گرم سال کلاه گیس زنانه کوتاه بهترین گزینه و آپشن موجود برای کسانی که عاشق کلاه گیس ها هستند. فرقی نمیکند که چه نوع استایل و فرمی را میپسندید در هر صورت اگر اندازه موهای کلاه گیس کوتاه باشد، میتوان مانع عرق کردن کلاه گیس شد. ما بنا به دلایل زیر به شما توصیه میکنیم که برای روزهای گرم و مخصوصا تابستان از کلاه گیس کوتاه استفاده کنید:
  • چون موها بالاتر از گردن هستند شما خود به خود خنک میشوید
  • هرچه موها کوتاه تر باشد یعنی وزنی که پوست تحمل میکند کم است و تحمل وزن کم یعنی خنک ماندن
  • نگهداری کمی نیاز دارند و مانند کلاه گیس طبیعی بلند نیستند که دقیقا مثل موهای خودتان نگهداری و مراقبت بخواهند
  • موهای کوتاه هزینه کمتری دارند و کلاه گیس ارزان محسوب میشوند
از کلاه های مودار استفاده کنید
بعضی روزها به قدری گرم است که پوشیدن هرچیز اضافی از روسری گرفته تا لباس میتواند حسابی باعث عرق کردن و عذاب کشیدن شما شود. در این روزها شاید نخواهید که یک کلاه گیس کامل استفاده کنید زیرا عرق کردن کلاه گیس شما را به دردسر می اندازد. راه حل چیست؟ خیلی ساده است. به جای استفاده از کلاه گیس طبیعی یا مصنوعی میتوانید تنها با پوشیدن یک کلاه مو دار مانع تعریق بیش از حد شوید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس و نگهداری آن می توانید به سایت kolahgiss.ir   مراجعه کنید.

خواص عرق رازیانه

1-بهبود زخم ها

عرق رازیانه ترکیبات خاصی دارد که موجب خاصیت ضدعفونی کننده ی آن میشود. با توجه این خصوصیت، روغن رازیانه از عفونی شدن زخم ها جلوگیری میکند. همچنین از عفونی شدن بریدگی ها، بخصوص پس از عملهای جراحی، سزارین و دیگر زخم های جدی جلوگیری میکند.

2-بهبود اسپاسم

اسپاسم انقباض و گرفتگی غیرارادی و غیرطبیعی در دستگاه تنفس، روده، ماهیچه ها یا اعصاب هستند که موجب سرفه ی مداوم، سکسکه، درد حاد و… میشود. عرق رازیانه موجب آرامش اعصاب، عضلات، روده و سیستم تنفسی میشود و حملات اسپاسمودی را آرام میکند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.