سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
۱,۵۴۸ بازديد
۰ ۰
اگر میخواهید برای مثال برای دوست خود انگشتر بخرید میتوانید به صورت غیر مستقیم و بدون اینکه خودش بفهمد سایز انگشتش را پیدا کرده و متناسب با آن اقدام به خرید انگشتر طلا زنانه یا دخترانه کنید. برای این منظور میتوانید از روش های ذکر شده در ادامه کمک بگیرید.
۱. دوستان نزدیک بهترین مرجع برای تعیین سایز انگشتر 
بیشتر مردها و پسرها توجهی به جزئیات ندارند و برای مثال از سایز انگشتر دوست یا نامزد خود اطلاعی ندارند. اگر شما هم اینگونه هستید و قصد خرید انگشتر طلا زنانه یا دخترانه دارید، بهتر است که هر طور شده سایز انگشت او را پیدا کنید. اولین راهی که شاید به ذهن همه برسد، پرسوجو از دوستان و آشنایانی است که احتمالا صمیمت خاصی با دوست و یا نامزدتان دارند. برای این منظور دو سناریوی زیر را اجرا کنید:
با یکی از دوستان و یا آشنایان نزدیک نامزد خود قرار ملاقات بگذارید و از او خواهش کنید که سایز انگشتر نامزدتان را اگر میداند به شما بگوید. اگر او هم اطلاع نداشت، از او بخواهید به نزد نامزدتان برود و یک داستان خیالی برای او سر هم کند. به این شکل که به نامزدتان بگوید میخواهد برای کسی که دستانش شبیه به اوست انگشتر بخرد و با این ترفند سایز انگشتش را بگیرد.
علاوه بر این، برای تعیین مدل و نوع انگشتر، حتما از نظر دوستان نامزدتان کمک بگیرد هرچه باشد آن ها احتمالا سلیقه و جزئیات علایق او را بیشتر از شما میشناسند و میتوانند به شما کمک کنند.
۲. از کسی که دستان و انگشتانش مشابه دوست یا نامزدتان است کمک بگیرید
با دقت به دست های خواهر، مادر، دوستان و یا هر کدام از آشنایانی که با آن ها راحت هستید نگاهی بی اندازید. ببینید که دست کدامشان مشابه دست نامزدتان است. از آن خانم بخواهید که سایز انگشتش را به شما بگوید تا شما بتوانید بر اساس سایز انگشت او برای نامزد یا دوستتان انگشتر طلا بخرید. حتی میتوانید از او خواهش کنید که با شما به طلافروشی بیاید و با دست کردن انگشترها در انتخاب بهترین سایز انگشتر به شما کمک کند. البته به این نکته توجه کنید که سایز انگشتی که به دست خواهید آورد ۱۰۰ درصد مطابق سایز انگشتر نامزدتان نخواهد بود اما میتواند نزدیک باشد.
۳. چرا از خودش کمک نگیریم؟
نه اشتباه نکنید! ما از شما نمیخواهیم که مستقیما به او بگویید که “سایز انگشترن چقدر است چون میخواهم برایت انگشتر بخرم!!” ما از شما میخواهیم که نقش بازی کنید و آن هم چه نقشی!
یک داستان ساختگی از خود در بیاورید و یکی دو تا انگشتر استیل و یا نقره را به او نشان دهید و برای مثال به او بگویید که قصد دارید برای مادر، خواهر و یا خلاصه هر یک از آشنایان جهت تبریک تولد انگشتر کادو دهید. به او بگویید که انگشترها را دست کند و نظرش را در مورد سایز و اندازه انگشتر به شما بگوید. با این ترفند احتمالا قادر خواهید بود سایز دقیق انگشتتر مناسب دوست یا نامزد خود را پیدا کنید.
اگر قصد خرید طلا به صورت اینترنتی دارید می توانید به سایت طلا فروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.