شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳
۱,۲۲۳ بازديد
۰ ۰

اگر می‌خواهید کودکتان از شیر مادر تغذیه کند، خرید سینه‌ بند شیردهی و آوردن آنها به بیمارستان را به خاطر داشته باشید. استفاده از یک شیردوش نیز مفید خواهد بود. این وسیله موجب تحریک شیر بیشتری می شود اگر بلافاصله بعد از تغذیه استفاده شود. به گفته دنیلسون ، «اگر میزان شیردهی مادر کم است، که معمولا هنگام تولد اولین فرزند اتفاق می افتد ، شیردوش می تواند روش مناسبی برای حل این مشکل باشد. همچنین با دوشیدن شیر ، پدر می تواند به تغذیه نوزاد در طول شب کمک کند».

اگر از شیر خشک استفاده می کنید ، از متخصص اطفال بخواهید تا توصیه هایی به شما ارائه دهد. مطمئن باشید که چند شیشه و پستانک در دسترس داشته باشید. حدود شش شیشه شیر ۴ اونسی ذخیره به همراه داشته باشید. وقتی کودک چهار ماهه شد ، باید از بطری شیر ۸ اونسی استفاده کنید.

برای مطالعه بیشتر : تغذیه کودک شش ماهه

اگر از بطری شیر پلاستیکی استفاده می‌کنید، طبق توصیه آکادمی امریکایی متخصصان اطفال به دنبال مدل های بدون BPA باشید. اگرچه اکثر سازندگان در امریکا استفاده از BPA در بطری شیر کودک را از سال ۲۰۰۹ متوقف نموده اند، اما همچنان احتیاط کنید تا از بطری شیرهای پلاستیکی شفاف با درجه بازیافت ۷ و دارای عبارت PC استفاده نکنید. ممکن است این گونه محصولات حاوی BPA باشند، که ماده شیمیایی بحث برانگیزی است که پژوهشگران در حال مطالعه اثرات احتمالی آن بر سلامتی انسان هستند.

اما هنوز هم می توانید از پلاستیک استفاده کنید. فقط بطری شیرهای مات ساخته شده از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن بدون BPA را خریداری نمایید. بطری شیرهای قابل انهدام نیز بدون BPA هستند. همچنین می توانید از بطری شیرهای شیشه ای استفاده کنید، اگرچه سنگین ترند و راحت تر می شکنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشد کودک یک ماهه تا کودک یک ساله می توانید به سایت بهداشت و سلامت نسخه مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.