شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳
۱,۲۱۷ بازديد
۰ ۰

۱- انگشترهای بزرگ و حجیم 

یکی از ترندهای طلا و جواهرات در سال ۲۰۲۰، انگشترهای بسیار بزرگ و حجیم است. پیشنهاد می‌کنیم از بزرگ بودن این انگشترها نترسید و حداقل یک بار یکی از مدل‌های آن را در دست امتحان کنید؛ ممکن است به این تیپ انگشتر علاقه‌مند شوید!

وقتی یک انگشتر طلا حجیم به دست کنید، دیگر لازم نیست از دیگر اکسسوری‌ها و طلا و جواهرات برای تکمیل تیپ و استایل خود استفاده کنید؛ زیرا این انگشتر به اندازه کافی جلب توجه می‌کند.

2- گردنبند چوکر مردانه

چوکرها در گذشته مد بودند و دوباره امسال (۲۰۲۰) مد شده‌اند. این نوع گردنبند اولین بار در دهه ۱۹۹۰ میلادی مد بود و با جوراب‌های ساق بلند ست می‌شدند.

چوکر در واقع یک گردنبند بسیار کوتاه است که فقط دور گردن را می‌گیرد و آویزان نیست. انواع بسیار زیادی از این نوع گردنبند در بازار وجود دارد اما نمونه‌های چرمی و قلاده‌ای شکل، بیشتر از بقیه طرفدار و محبوبیت دارد

3- گوشواره تکی در یک گوش

امسال احتمالا  زیاد دیده‌اید که بسیاری از مردان جوان امسال در یکی از گوش‌های خود گوشواره طلا یا مدل‌های دیگری از گوشواره را به گوش دارند.

گوشواره تکی با این هدف در سال ۲۰۲۰ مد شده تا نشان دهد که «عدم تقارن» هم زیبا و جذاب است.

4- دستبندهای مهره‌ای / دستبند‌های سنگی

از دیگر ترندهای اکسسوری مردانه در سال ۲۰۲۰ می‌توان به دستبندهای سنگی یا مهره‌ای اشاره کرد که در سال‌های گذشته نیز رواج بسیاری داشت. شما با یک دستبند سنگی زیبا می‌توانید در یک جمع مردانه خوش بدرخشید. البته این امر به جنس و طرح دستبندی که خریداری می‌کنید هم بستگی دارد. هر چه جنس سنگ‌های به کار رفته در ساخت دستبند باکیفیت‌تر باشد، جذابیت ظاهری آن بیشتر خواهد بود.

5- گردنبند زنجیری

گردنبند زنجیری سال‌هایِ سال است که توسط سلبریتی‌های مرد مورد استفاده قرار می‌گیرد و تاریخ دقیق مد شدن آن معلوم نیست. اما چیزی که معلوم است، این است که در سال ۲۰۲۰ هم هنوز گردنبند زنجیری مردانه بسیار محبوب است و جزو ترندهای امسال به شمار می‌رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشنامه طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرات می توانید به فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.