شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
۱,۲۵۰ بازديد
۰ ۰

استفاده از طلا و جواهرات در مردها موضوع جدید و تازه‌ای نیست که به سال‌های اخیر ربط داشته باشد. در مصر باستان مردها به وفور از زیورآلات استفاده می‌کردند و تاتونخامون یکی از پادشاهانی بود که همه نوع زیورآلاتی داشت.

در طول قرن‌های گذشته مردها همیشه از انواع چشم‌زخم، گوشواره طلا ، هدبند فلزی، گردنبند، پیرسینگ بدن، انگشتر طلا ، پابند، دستبند، مدال و سنجاق سینه استفاده کرده‌اند و همچنان نیز این زیورآلات در بین برخی از مردان مدرن و امروزی رواج دارد.

جالب است بدانید در گذشته چنین بوده که هر چه طلا یا جواهر درخشش بیشتری داشته، برای مردها جذاب‌تر بوده و حتما از آن برای تکمیل تیپ و ظاهر خود استفاده می‌کردند.

گردنبند و زنجیرهای آویز

چه مدلی برای مردان مناسب است: زنجیر طلای رزگلد ساده / زنجیر طلای زرد با سنگ قهوه‌ای / زنجیر نقره استرلینگ بلند با آویز یا مدال از جنس نقره

با چه لباسی باید ست کرد: یک تی‌شرت ساده و بدون طرح، شلوار جین راسته با جوراب و کفش ورزشی

توضیحات کارشناس: شما با استفاده از این زنجیرها می‌توانید تیپ ساده‌ و تکراری تی‌شرت و شلوار جین را به یک ظاهر متفاوت و جدید تبدیل کنید.

انگشترهای پهن و مردانه

چه مدلی برای مردان مناسب است: انگشتر نقره استرلینگ / انگشتر مربعی از جنس برنج / انگشتر ساده از جنس طلای سفید / انگشتر از جنس پلاتین

با چه لباسی باید ست کرد: این‌گونه انگشترها را بهتر است با لباس‌های جین و لی ست کنید، یا لباس‌های گل‌دار

توضیحات کارشناس: برای اینکه غیررسمی و ماجراجو به نظر برسید می‌توانید از انگشترهای پهن استفاده کنید زیرا این اکسسوری اغلب با لباس‌های کژوال و غیررسمی استفاده می‌شود.

دستبند 

چه مدلی برای مردان مناسب است: دستبند النگویی از جنس نقره استرلینگ / دستبند چرمی مشکی / دستبند چرمی آبی‌رنگ / دستبند سنگی به رنگ مشکی با تزئینات نقره‌ای

با چه لباسی باید ست کرد: این اکسسوری‌ها را می‌توان تقریبا با هر تیپی ست کرد؛ از پیراهن مردانه گرفته تا تی‌شرت ساده و حتی کت‌های اسپرت یا مجلسی. فقط کافیست دستبندها را در کنار ساعت مچی استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشنامه طلا  و هم چنین خرید طلا  کم اجرت می توانید به سایت فروشگاه آنلاین طلا و جواهر مراجعه کنید و تنها به چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.