یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
۱,۰۲۷ بازديد
۰ ۰

التهاب پوست چیست؟

این جوش‌ها یا بثورات پوستی لکه لکه حداقل ۵۰% از نوزادان طبیعی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این وضعیت به طور معمول ۲ تا ۵ روز پس از تولد نشان داده می‌شود. این التهاب مسری نیست. برای اطلاع در مورد ویژگی‌های التهاب پوست به مقاله‌ی راهنمای بصری برای جوش‌ها و مشکلات پوستی کودکان مراجعه نمایید.

علائم و نشانه‌ها

هر جایی روی بدن کودک به جز کف دست‌ها و پاها به دنبال برآمدگی‌های کوچک زرد یا سفیدی باشید که توسط پوست قرمز احاطه شده است. این پرآمدگی ها ممکن است در یک ناحیه ظاهر شده و سپس به سرعت به ناحیه‌ی دیگری انتقال پیدا کنند.

برای مطالعه بیشتر : رشد کودک شش ماهه

چه چیزی باعث اِلتهاب پوست می‌شود؟

علت این التهاب ناشناخته است.

درمان اِلتهاب پوست

به هیچ نوع درمانی نیاز نیست. التهاب پوست به خودی خود در عرض چند هفته برطرف می‌شود و تا زمانی که کودک یک ماهه میشود و یا نهایتا زمانی که کودک چهار ماهه میشود ، تمام علائم آن به طور کامل برطرف می‌شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشد کودک یک ماهه تا کودک یک ساله می توانید به به سایت بهداشت و سلامت نسخه مراجعه کنید.

تغییر رنگ آنلاین عکس

رنگ ماهیت اصلی هر عکسی به حساب می آید چون باعث می شود عکس ما پر جنب و جوش یا ساکت و سرد به نظر برسد. با این حال وجود رنگ های اشتباه می تواند باعث شود یک عکس خیره کننده و چشمگیر به عکسی متوسط تبدیل شود.

اغلب اوقات ما رنگ پس زمینه را تغییر می دهیم تا عکس هایمان جذابتر به نظر برسند. گاهی اوقات هم رنگ لباسمان در عکس را دوست نداریم یا ممکن است آسمان در عکس خیلی جالب به نظر نیاید. بعضی وقتها هم ترجیح می دهیم رنگ موی عکس های پرتره را عوض کنیم به هر شی و سوژه ای که در عکس هست را به رنگ دیگری دربیاوریم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.