دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳
۹۴۹ بازديد
۰ ۰

نحوه دریافت هزینه لاغری

هزینه عمل جراحی لاغری ( عمل اسلیو معده ، عمل ساسی معده و....) معمولا زیاد است. اما اگر شانس بیاورید جراحی پیدا کنید که علاوه بر منصف بودن، با بیمه شما طرف قرارداد باشد و با بیمارستان های دولتی کار کند هزینه عمل لاغری شما تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

نحوه پاسخ دادن و نگاه جراح به شما

به عنوان یک مراجع یا یک بیماری که چاقی مفرط دارید طبیعی است که سوالات زیادی در ذهن داشته باشید. شما باید تمام سوالات خود را مطرح کنید. زیرا این حق شما است که همه چیز را از عملتان بدانید. اگر جراح در همان جلسه بررسی با مهربانی، و دقت بالا به شما گوش میدهد و به سوالاتتان با خونسردی پاسخ میدهد او را از دست ندهید. زیرا میتواند بهترین جراح لاغری باشد.

شما باید بتوانید در مطب و پیش روی جراح به راحتی حرف خود را بزنید و از آنجایی که تا مدتی باید با جراح ملاقات داشته باشید. حتما سعی کنید جراح خوش اخلاق و خوبی را انتخاب کنید تا در طول دوره درمان و نقاهت بتوانید روی کمک های او حساب کنید.

جان و سلامتی شما برای جراح با اخلاق مهمتر از هر چیزی است

بهترین جراح لاغری با زندگی بیمارانش سر پول و هزینه بازی نمیکند. اگر شما واقعا کاندید مناسبی برای عمل جراحی یا فلان جراحی خاص نباشید او دست رد به سینه شما میزند. او نه تنها شما را عمل نمیکند بلکه دلسوزانه به شما توصیه میکند که هیچگاه چنین عملی انجام ندهید.

بیمارستانی که تحت عمل قرار میگیرید

به طور معمول بهترین جراح لاغری از آنچنان شهرت و خوش نامی برخوردار است که بهترین بیمارستان ها برایش ارزش زیادی قائلند. بیمارستان ها معمولا اجازه میدهند تا یک جراح لاغری خوب بیماران خود را با پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات مناسب، بدون محدودیت عمل کند.

از متخصص خود بپرسید که در چه بیمارستان هایی بیمارانش را عمل میکند. اگر لیست بیمارستان هایی که او بر میشمرد بلندبالا است و اکثر آن ها خوب هستند، میتوانید به او مطمئن شوید. مخصوصا اگر بیمارستان دولتی خوب در لیستش بود.

تخصص جراح بسیار بسیار بسیار مهم است

جراحان زیادی میتوانند عمل جراحی لاغری انجام دهند. اما لطفا خود را زیر تیغ هر جراحی که خود را بهترین متخصص جراحی لاغری معرفی میکند نروید. یک جراحی عمومی و یا جراح دیگری هم میتواند این عمل را انجام دهند. اما آن ها تنها به صورت تجربی انجام این عمل ها را یاد گرفته  اند.

برای مطالعه بیشتر : مجله لاغری و تناسب اندام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.