پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
۸۱۸ بازديد
۰ ۰

برای آنکه یک متخصص کاشت مو خوب  بتواند مراقبت­‌های پزشکی با کیفیت بالا را به شما ارائه دهد، رعایت موارد زیر در  انواع روش‌های کاشت موی طبیعی اهمیت بسیار زیادی دارد:

در صورتی که سن شما زیر ۴۵ سال است، از شما می­خواهیم که دو هفته قبل از تاریخ تعیین شده برای شروع درمان، تست نوار قلب انجام دهید.

دو هفته قبل از تاریخ تعیین شده برای درمان مصرف آسپرین یا سایر داروهای ضد التهاب را قطع کنید زیرا باعث افزایش خونریزی می­شوند.

دو هفته قبل از درمان از مصرف مولتی ویتامین­‌ها مانند ویتامین E و B و هر گونه مکمل­‌های غذایی و محصولات گیاهی خودداری کنید زیرا باعث افزایش خونریزی می­شوند.

یک هفته قبل از درمان مصرف ماینوکسیدل را قطع کنید. ماینوکسیدیل یکی از داروهایی است که برای درمان ریزش مو مورد استفاده قرار می­گیرد.

صبح روز مراجعه به کلینیک دوش بگیرید و به طور کامل سر خود را شامپوی معمولی بشوئید. پس از شستشو و آبکشی، موهای خود را با حوله کاملا خشک نمائید، به هیچ وجه از اسپری یا ژل استفاده نکنید. اگر از موی مخصوص استفاده می­کنید قبل از دوش گرفتن آن را در بیاورید و دیگر آن را روی سر خود قرار ندهید.

سعی کنید صبحانه سبک بخورید و از خوردن قهوه یا سایر نوشیدنی‌­های کافئین دار خودداری کنید.

صبح روز عمل لباس راحت بپوشید می‌­توانید از لباسی که در قسمت گردن گشاد است استفاده کنید تا از دست زدن به سر پس از اتمام کار جراح و پوشیدن لباس، اجتناب گردد و مشکلی پیش نیاید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.