پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
۷۹۱ بازديد
۰ ۰

هر متخصص جراحی لاغری  به بیماران خود توصیه می کند که فعالیت های ورزشی را در روز های اول پس از جراحی لاغری ( عمل اسلیو معده ، بای پس معده ، عمل ساسی معده و...) با پیاده روی آغاز کنند. ابتدا با یک یا دو روز در هفته آغاز کنید و پیوسته و کم کم آن را افزایش دهند.. اما دیگر ورزش های مفید در این مدت چه می باشند؟

 پیاده روی

یک پیاده روی آرام به مدت چندین دقیقه می تواند برای بیمار نقطه خوبی برای آغاز فعالیت های ورزشی به حساب آید. پس از چندین ماه وی می تواند به پیاده روی خود سرعت داده و آن را به دویدن تبدیل کند. پیاده روی ورزشی است که هر شخصی و در هر کجا می تواند بی هیچ هزینه ای آن را انجام دهد.

یوگا

این ورزش به بیماران در افزایش متابولیسم، انعطاف پذیری و جریان خون که می تواند موجب تسریع بهبودی و کاهش وزن موثر شود، کمک شایانی کند.

شنا

شنا کردن یکی از چربی سوزترین ورزش هاست و می تواند شروع خوبی برای فعالیت های ورزشی باشد. با این حال، ممکن است برای بسیاری سخت و طاقت فرسا به نظر برسد، از این رو بهتر است آهسته و پیوسته شنا کنید و از سریع و یک نفس شنا کردن بپرهیزید. ورزش شنا روش مناسبی برای افزایش ضربان قلب و کاهش استرس بیمار می باشد.

رقص

رقص برای لاغری یکی از شاد ترین و جالب ترین روش های کاهش وزن است و می تواند علاوه بر چربی سوزی موجب تقویت استخوان ها، قلب، عضلات و روحیه شود.

ورزش های استقامتی

وزنه برداری سبک و تحت نظر مربی کارآزموده می تواند موجب افزایش استقامت بدن و بهبود بیمار شود.

برای مطالعه بیشتر : مجله لاغری و تناسب اندام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.