شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
۸۵۹ بازديد
۰ ۰

پس از اتمام فرایند کاشت مو می‌توانید به تدریج شاهد نتایج مورد نظر باشید رعایت نکاتی که پزشک به شما گوشزد می­کند مهمترین نکات در کاشت مو محسوب می­شود.

پس از اتمام کاشت مو، هر متخصص کاشت مو خوب  به شما داروهایی مانند استروئید ( ضد التهاب )، داروی مسکن، و آنتی بیوتیک ( ضد عفونت ) می­‌دهد. پس اطلاعات لازم در خصوص زمان و نحوه مصرف آنها را در اختیار شما قرار می­دهد. پس اطلاعات لازم در خصوص زمان و نحوه مصرف آنها را در اختیار شما قرار می­دهد.

برداشت واحد فولیکولی یک روش کم تهاجم برای کاشت مو است، با این حال باید انتظار قرمز شدن پوست را در محل برداشت فولیکول و پیوند آن داشته باشید. قرمزی پوست براساس جنس پوست و شرایط بدنی شما، ظرف مدت چند روز بهبود می­یابد.

معمولا پس از کاشت مو هیچ گونه دردی را احساس نمی­کنید، اما باید از لمس کردن موضع و عرق کردن بیش ار حد اجتناب کنید. به این ترتیب پیشنهاد می­کنیم که تا دو روز پس از کاشت مو در منزل استراحت کنید. طبق دستور پزشک موهای خود را بشوئید و از نکاتی که پزشک در خصوص استفاده از شامپو در دو هفته اول پس از درمان گوشزد می­کند، پیروی کنید تا فرایند بهبود تسریع شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.