جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳
۶۵۲ بازديد
۰ ۰

کاشت ابرو روشی است که شباهت بسیار زیادی به کاشت مو دارد و به ترمیم و باز سازی ابروها کمک می­‌کنند. در این روش یک نقطه از پوست سر به عنوان موضع دهنده مو انتخاب می­شود و گرافت­‌های مو تهیه می­شد و با روش‌­های تخصصی درون خط ابرو پیوند می­‌گردد.

چه کسانی به کاشت ابرو نیاز دارند؟

کاشت ابرو یک روش درمانی عالی برای است که سال‌ها است از کم پشت بودن ابروهای خود رنج می­‌برند و یا آنکه دچار ریزش ابرو شده­‌اند. کاشت ابرو به خلق یک ابروی جدید و زیبا که ظاهری کاملا طبیعی دارد کمک می­‌کند و در نتیجه ابرویی پرپشت و کامل را ایجاد می­‌کند.

فرایند کاشت مو چگونه انجام می­‌شود؟

کاشت ابرو همانند کاشت موهای سر به کمک روش برداشت واحد فولیکولی توسط یک متخصص کاشت مو خوب  انجام می­‌شود. موهای ناحیه دهنده به کمک وسایل جراحی از قسمت پشت سر برداشته می­‌شوند. سپس پیوند آماده می­‌شود. در مرحله بعد موضعی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد بی حس می­‌شود. از یک دستگاه مخصوص جراحی برای کاشت دقیق گرافت­‌های آماده شده استفاده می­‌شود. هر یک از این فولیکول­‌ها با زاویه مناسب درون پوست قرار داده می­شوند تا موها در جهت مناسب برویند. این کار باعث می‌شود که موها هنگام رشد ظاهری کاملا طبیعی داشته باشند. معمولا حدود هفت روز طول می­کشد تا موضع دهنده مو گیرنده آن بهبود یابند. حدود ۳ تا ۶ ماه طول می­کشد تا موهای جدید ابرو مجددا شروع به رشد کنند.

مزایای حاصل از کاشت ابرو شامل چه مواردی است؟

این روش بی­نظیر در پنهان کردن بافت اسکار و جای سوختگی اطراف ابرو نتایج بسیار حیرت انگیزی را ایجاد می­‌کند.

کاشت ابرو باعث می‌­شود افرادی که ابروهای کم پشتی دارند دیگر نیازی به استفاده از مداد ابرو نداشته باشند.

مزایای حاصل از ترمیم ابرو شامل چه مواردی است؟

ترمیم ابرو یکی گزینه­‌های سودمند برای خلاصی از تمیز کردن ابروها در طول ماه است.

در ترمیم ابرو، جراح زیبایی حضور دارد که به ایجاد ظاهری متفاوت و زیبا کمک می­‌کند.

انجام این روش یک سرمایه گذاری بلند مدت است و دیگری نیازی به انتظار در صف آرایشگاه برای اصلاح ابرو و پرداخت هزینه ندارید.

علی‌رغم این حقیقت که کاشت ابرو به شما ظاهری دائمی می‌دهد می­‌توانید به ابروی خود حالت بدهید و به ظاهر دلخواه خود دست یابید. انجام این کار به تخصص خاصی نیاز ندارد و به راحتی حالت مورد نظر ایجاد می­‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.