یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳
۵۴۶ بازديد
۰ ۰

امروزه کاشت مو به روش SUT به عنوان جدیدترین روش کاشت مو توسط  هر متخصص کاشت مو استفاده می شود.اگر قصد انجام کاشت مو دارید و میخواهید بهترین راه را برای انجام آن انتخاب کنید ، پیشنهاد می کنم ادامه مقاله را حتما مطالعه کنید.در این مطلب سعی کردیم تفاوت روش SUT با دیگر روش های کاشت مو بررسی کنیم.

کاشت مو به روش SUT

ویژگی کاشت مو سریع  به روش sut که آن را از دیگر روش های کاشت مو متمایز می کند ، پیوند مو بدون نیاز تیغ جراحی ، بر جای نماندن هیچ گونه زخم یا اسکار می باشد. کاشت مو با این روش به بیهوشی احتیاج ندارد و توسط بی حسی موضعی انجام می شود. با به کارگیری دستگاه های مدرن می توان ۱۴هزار گرافت مو برداشت و پیوند شود.

این روش تقریبا ۳ برابر روش های قدیمی کاشت مو انجام می دهد. روش sut  به عنوان جدیدترین روش کاشت مو همه معایب روش های سنتی را برطرف کرده است. بخاطر همین می توان با استفاده از این روش تراکم بالا ‌و موهای طبیعی برای سر ایجاد کرد.

مزایای این روش

در جدیدترین روش کاشت مو برداشت و پیوند مو بدون دخالت دست با دقت بیشتر و ظرافت عمل انجام می شود. بخاطر همین احتمال آسیب دیدگی فولیکول ها به حداقل می رسد.

تعداد فولیکول های برداشتی بستگی به وضعیت تراکم موها و میزان طاسی سر دارد. برخی افراد موهای پشت سرشان تراکم بالایی دارند ، اما برخی افرادی که تراکم کمی دارند ، این روش مناسب ترین راه برای کاشت مو است. چرا که احتمال خطای آن در هنگام برداشت گرافت ها نزدیک به صفر است.

کاشت مو با این روش برای هیچ فردی محدودیت خاصی ندارد.

جدیدترین روش کاشت مو هیچ عوارضی به همراه ندارد‌. چرا که مراحل کاشت مو به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و جای هیچ گونه زخم و اسکاری بر جایی نمی گذارد.

این روش به عنوان جدیدترین روش کاشت مو در ایران شناخته می شود و پیوند مو در جایی از بدن به وسیله آن قابل انجام است.

بعد از رشد کامل موها ، تفاوتی بین موهای کاشته شده با سایر موها وجود ندارد.

این روش توسط سازمان بهداشت و مراکز معتبر کاشت مو جهانی تایید شده است.

سرعت انجام مراحل کاشت در این روش بسیار بالاست. به همین خاطر در یک جلسه تعداد زیادی تار مو کاشته می شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.