شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳
۴۳۷ بازديد
۰ ۰

افرادی که  چاقی مرضی یا مفرط دارند، معمولا راه‌های مختلفی را برای لاغر شدن و کاهش وزن امتحان می‌کنند. البته طیف وسیعی از روش‌های لاغری وجود دارد، اما بیشتر آن‌ها در دراز مدت با شکست مواجه می‌شود. و یا فقط موفق به کاهش تنها چند کیلو وزن در بدن شخص می‌شود. بنظر می‌رسد سریع‌ترین راه و کارسازترین راه برای خلاص شدن از چاقی مفرط، انجام عمل جراحی لاغری است.

شاید رایج‌ترین و موثرترین نوع عمل جراحی برای لاغری، تکنیک اسلیو معده باشد. برخلاف تکنیک روکس، در این عمل بخشی از معده به‌طور کامل برداشته می‌شود. این روش برای کسانی مناسب است که اضافه وزن زیادی دارند و همه روش‌های ممکن برای لاغری را تجربه کرده‌اند، اما موفق به کاهش وزن خود نشده‌اند. روش اسلیو بسیار کارساز است. و با توجه به اینکه بخش زیادی از معده از بدن خارج می‌شود، سطح هضم و جذب نیز کاهش پیدا می‌کند. با کاهش حجم، معده سریع پر خواهد شد. و جذب کالری هم به طبع کم می‌شود.

برخلاف باور عموم، روده‌ها در در عمل اسلیو دست‌کاری نمی‌شوند. و هیچ آسیبی به جذب مواد غذایی در روده وارد نمی‌شود. تنها معده در این عمل دستکاری خواهد شد و دستخوش تغییرات مثبتی می‌شود. برخی از بازیگران و سلبریتی‌های مشهور مانند خانم بهاره رهنما و خانم نعیمه نظام دوست نیز به پیشنهاد متخصص جراحی لاغری به روش اسلیو عمل انجام داده‌اند.

بیشتر بدانیم : ساسی بای پس معده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.