دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
۲۱۸ بازديد
۰ ۰

دکتر خوب برای کاشت ابرو

انتخاب دکتر خوب برای کاشت طبیعی ابرو یکی از اساسی ترین تصمیماتی است که در زمان انجام عمل ترمیم کاشت ابرو باید انجام دهیم. بعبارت دیگر، پیوند ابرو توسط یک جراح متخصص کارآزموده باعث خواهد شد تا انجام عمل زیبایی به صورت حرفه ای ،طبیعی و کاملا بی عیب و ایراد صورت گیرد که در نهایت باعث می شود که شخص به نتیجه دلخواه و مطلوب خود برسد.

علاوه بر این، امکان بروز عوارض جانبی بعد از عمل کاشت پس از این تکنیک بسیار کم است و فرد دوره نقاهت کوتاه تری را سپری خواهد کرد. بنابراین  اگر متقاضی عمل کاشت ابرو هستید، این مطلب را از دست ندهید. زیرا قصد داریم شما را با نحوه انتخاب صحیح دکتر خوب برای کاشت ابرو آشنا کنیم .اما قبل از آن مختصری درباره نحوه کاشت ابرو صحبت می کنیم.

بیشتر بخوانید : متخصص کاشت موکیست ؟

دکتر خوب برای کاشت ابرو در تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

پیوند ابرو یکی از ایمن ترین جراحی های زیبایی است.اما این ایمنی به تخصص و مهارت پزشکی که شما انتخاب کرده اید بستگی دارد.یک پزشک متخصص کارآزموده می داند که از چه ناحیه ای از سر گرافت های مو را استخراج کند ، چطور آنها را آماده و تار تار کند و با چه زاویه ای در قسمت های مختلف ابرو  بخواباند.به این ترتیب ،نه تنها نتیجه عمل طبیعی و مطلوب خواهد بود بلکه عوارض احتمالی آن را نیز تقریبا به صفر می رساند.

تحصیلات و دانش مرتبط داشته باشد

پزشکی که عمل کاشت ابرو را انجام می دهد، علاوه بر اینکه باید متخصص پوست و مو باشد ،می بایست دوره های آموزشی مورد نیاز را نیز گذرانده باشد. پزشکانی که عضو انجمن متخصصین پوست ایران هستند اولویت بیشتری دارند.

از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد.

داشتن مهارت و تجربه کافی در عمل کاشت ابرو (مانند هر تخصص دیگری) یکی از فاکتورهای تعیین کننده  یک دکتر خوب برای کاشت ابرو است. زیرا نتیجه جراحی را مطمئن تر و ماندگار تر خواهد کرد.

برای اطلاع از این مهارت می توانید به نمونه کارهای جراح دقت کنید. همچنین با افرادی که کاشت ابروی خود را با پزشک مورد نظر انجام داده ند صحبت کنید و از نتایج و میزان رضایتشان بپرسید.

این که سایت و یا صفحه ای مجازی صرفا از روی تحصیلات یک فرد آن را به عنوان بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران معرفی می کند کافی نیست. به طور کلی تبلیغات صرفا برای معرفی جراح می باشد و این شما هستید که انتخاب می کنید کدام دکتر مهارت کافی در این زمینه را دارد.

در اجرای تکنیک های جدید کاشت ابرو توانایی لازم را داشته باشد.

پزشکی را برای کاشت ابرو انتخاب کنید که در جلسه مشاوره بطور کامل درباره نحوه انجام کارخود توضیح دهد. دکتر خوب برای ترمیم ابرو ، از روش ها و تکنیک های اصولی و استاندارد که ایمن و پر بازده هستند ، جهت پیوند ابروی طبیعی استفاده می کند.

علاوه بر این، چنین پزشکی باید در این زمینه کاملا به روز باشد، از جدیدترین تکنیک ها مطلع باشد و بتواند با توجه به انتظارات متقاضی و بررسی ویژگی های موهای ناحیه اهداکننده و موهای طبیعی ابروی بیمار بهترین کاشت ابرو را طبیعی ترین حالت ممکن و کم ترین عوارض انجام دهد.

منبع : سایت بهداشت و سلامت نسخه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.