سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
۲۱۴ بازديد
۰ ۰

تاثیر بانک مو در کاشت مو به روش DHI چیست؟

یکی از بهترین عمل های جراحی که امروزه به طور کاملا فرهنگی و تخصصی در کشورمان ایران نیز جای افتاده عمل جراحیکاشت مو می باشد، که افراد می توانند از این عمل بهره برده و همچنین از مزایای آن پس از عمل برخوردار شده و شاهد حل مشکل ریزش مو یا طاسی موی سر خود باشند. یکی از مهم ترین نکاتی که در کاشت مو به روش های مختلف به خصوص روش DHI می باشد، برخورداری فرد بیمار از بانک موی مناسب جهت انجام این عمل می باشد. بانک موی مناسب باعث گرفتن نتایج بهتر از این می شود.

بانک مو در کاشت مو به روش DHI باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از مهم ترین ابزاری که برای کاشت مو به روش های مختلف مورد نیاز است بانک مو می باشد. افرادی که از بانک موی مناسبی برخوردار هستند می توانند عمل جراحی نسبتا بهتری داشته باشند؛ همچنین این افراد می توانند از موفقیت عمل کاشت مو نیز تا حد بسیار زیادی مطمئن باشند، همچنین پس از انجام عمل از نتایج بسیار زیبایی که از آن می گیرند نیز رضایت کامل داشته باشند.

بهترین و بزرگ ترین ویژگی که در یک بانک موی مناسب باید باشد مقاومت و تا حد بسیار بالایی غیر قابل ریزش بودن آن می باشد. به گفته متخصص ها و همچنین دانشمندان مو های دور سر نسبت به موهای دیگر نقاط از این ویژگی های ذکر شده جهت انجام عمل کاشت مو به روش DHI برخوردار می باشند. همچنین ناحیه ای از بدن که دارای بانک موی مناسب می باشد باید دارای ضخامت موی خوبی هم باشد.

برای این که پس از عمل کاشت مو به روش DHI خط رویش طبیعی و همچنین معلوم نبودن ناحیه ی تحت عمل به دست آید یکی از مهم ترین نکات برای رسیدن به این مهم داشتن ضخامت موی مناسب ناحیه ای است که بانک مو را برای پیوند اهدا می کند. از دیگر ویژگی هایی که باید در یک بانک مو وجود داشته باشد کیفیت و همچنین رنگ کاملا مناسب آن می باشد. افراد معمولا در زمان انجام عمل پیوند مو از پزشک متخصص کاشت مو می خواهند تا ترمیم مو را به صورتی انجام دهند که تفاوتی بین محل مورد انجام عمل و دیگر نقاط احساس نشود و طبیعی جلوه کردن آن به صورت کاملا عادی به نظر برسد؛ باید این دو ویژگی در بانک مو برای کاشت وجود داشته باشد.

مورد دیگری که باید در این زمینه ذکر کرد داشتن تعداد بانک موی کافی در ناحیه ی اهدا کننده می باشد؛ زیرا در صورتی که ناحیه ی اهدا کننده بانک مو دور سر باشد و همچنین از تراکم کافی برخوردار نباشد ممکن است کاشت مو طبیعی جلوه نکند. زیرا نواحی پشت سر ممکن است دچار کم پشتی شود؛ اما گفتنی است که در صورتی ناحیه اهدا کنند نقطه ی دیگر بدن باشد مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد.

رفرنس

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.