شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
۲۱۰ بازديد
۰ ۰

این دستگاه در ۳۵ کشور پیشرفته جهان مورد استفاده قرار گرفته و پزشکان و متخصصان زیادی از آن استفاده کرده اند. در ادامه چند نظر تخصصی پزشکان درباره این دستگاه لاغری را بخوانید.

دکتر پائولو بنان

تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن چربی های موضعی با این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر کم است (۴ تا ۵ جلسه و کمتر). این دستگاه چربی های نواحی شکم، پهلو و پشت را به صورت موثر برمی دارد و بر روی اندام تحتانی تاثیر فوق العاده ای دارد. کاربرد این دستگاه از نظر من تنها این نیست، با تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه بدون هیچ درد و عارضه ای بیماران می توانند به درمان سلولیت و سستی پوست امیدوارتر باشند.

نیکولا زربیناتی

من به عنوان یک پزشک همیشه از روش های جدیدی که علاوه بر عملکرد صحیح به ایمنی بیماران توجه می کنند علاقه زیادی دارم. تاثیر امواج ماکروویو در این دستگاه برای درمان سلولیت من را واقعا شگفت زده کرده است.

بیشتر بخوانید :

·         محاسبه BMI

·         جراحی لاغری

دکتر دانیل گالیمبرتی

من اصراری برای استفاده از این دستگاه ندارم. ابتدا برای نواحی کوچک از آن استفاده می کنم و بیمارانم اغلب پس از مشاهده نتایج با ابراز رضایت بیشتر تمایل به درمان مجدد در نواحی دیگر دارند.

نظر دکتر طاها عنبرا متخصص و جراح لاغری

دکتر طاها عنبرا

دکتر عنبرا یه عنوان جراح لاغری با سابقه طولانی مدت در زمینه لاغری و باریاتریک و با تجربه بیش از ۶۰۰۰ عمل لاغری با بررسی کامل دستگاه و با استناد به کاربردها و امکانات، کارایی این دستگاه را تایید کرده اند و چنین نظری درباره این روش دارند:

این دستگاه از ایمن ترین روش های حال حاظر در دنیا برای لاغری موضعی، درمان سلولیت و سفت کردن پوست بعد از لاغری است. تصور اینکه ایمنی و اثربخشی این روش نسبت به روش های تهاجمی تری مانند لیپوساکشن و یا دستگاه های دیگر چقدر زیاد است واقعا امیدوارکننده  است. خوشحال هستم که این دستگاه را اکنون در مطب خود برای کسب نتایج بهتر در اختیار دارم.

 

منبع : مجله لاغری و تناسب اندام 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.