پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
۲۱۵ بازديد
۰ ۰

براساس نتایج تحقیقات انجام یافته اخیر قرار گرفتن ترکیه در جایگاه نخست بخش توریسم سلامت، فاکتور بسیار مهمی برای نشان دادن موفقیت بیشتر این کشور در این موضوع است.

وقتی موضوع کاشت مو به میان می آید، موفقیت ترکیه مشخص است و هم هموطنان ترکیه ای و هم خارجی ها برای این موضوع پی در پی از مراکز کاشت مو دیدن می نمایند. بهمین خاطر ما هم برای شما بعنوان بهترین مرکز کاشت مو، موضوع را محدود نکرده از میان بهترین ها ،از تعدادی مراکزو متخصصان فوق العاده حرفه ای در فعالیت هایشان بحث خواهیم کرد.

در کاشت مو کدام روش را باید در اولویت قرار دهیم؟

روش کاشت موی FUE: روش رایج و روزمره و زیربنای دیگر روشهاست. این روش، کاشت مویی بدون برش و بخیه و بدون جاگذاری رد و اثر است. در نتیجه کاشت موی طبیعی در این روش برای جلوگیری از ریزش مو، ترجیح عموم در سطح دنیاست. چونکه قبل از FUE در روش FUT با تیغ، عمل جراحی بر پشت سر مریض ها انجام می شد و در نتیجه آن مراجعه کنندگان از اثرات بجا مانده از بخیه بعد از عمل ممکن بود ناراضی باشند.

روش کاشت موی DHI: تنها تفاوت مابین DHI با FUE مدت زمان انتقال پیوندهاست. در روش FUE پیوندها برداشته می شود، بعد از آن کار کانال کشی؛ در آخر هم پیوندها جاگذاری می شود. در روش DHI ریشه موهای برداشته شده، همزمان با عمل کانال کشی جاگذاری می شود. به این علت دراین روش مدت زمان عمل نسبت به روش FUE خیلی کوتاهتر است. در روش DHI پیوندهای برداشته شده با قلم های ایمپلنت ویژه در کانال های باز شده جاگذاری می شود.

بیشتر بخوانید : متخصص کاشت مو کیست ؟

روش پرکوتان: جدیدترین روش کاشت موست. متفاوت ترین ویژگی روش کاشت موی پرکوتان نتیجه طبیعی بعد از عمل است. بانک مو در این روش، موهای پشت سر است. تارهای مو که با دستگاهی بنام میکرو موتور شل شده اند با آلتی شبیه موچین جمع آوری شده، بعداً یکی یکی به حالت کاشت مو در آورده می شود. در اینجا بارزترین ویژگی، مدت زمان باز کردن کانال است.. اهمیت این مسئله این است که کانال های گرد ریشه های مو را بهتر در برمیگیرد و به دلیل اینکه در سطح میکرو می باشد امکان کاشت متراکم تر ریشه های مو را فراهم می کند.

روش کاشت موی FUE GOLD: یک تکنیک کاشت مو با ویژگی غنی از امتیازات است. آلت های مورد استفاده در این روش با سبک خاصی طراحی و برای حساسیت بیشتر کاشت مو به طریق خاصی تولید می شود. در این روش تمامی آلت های مورد استفاده در FUE از طلا درست می شود. به دلیل عدم زیان دهی طلا در مواقع تماس با پوست، ساختار طبیعی مو و فرم پوست مودار را از بین نمی برد. به این ترتیب کیفیت پیوندهای برداشته شده هم محافظت می شود.

 روش کاشت موی ICE GRAFT FUE: مبنای تکنیک، نگهداری پیوندهای برداشته شده برای کاشت مو در محلول های سرد است که برای حفاظت از پویایی آنها بکار گرفته می شود. با نگه داشتن پیوندهای برداشته شده در محلول سرد ویژه از هدر رفتن سلول و بافت ممانعت می گردد. بدین ترتیب با انتقال ریشه های سالم تر مو می توان به نتایج موفق تری دست یافت.

 

رفرنس 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.