پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
۲۰۹ بازديد
۰ ۰

روش های مختلفی برای رسیدن به لاغری وجود دارد. از میان این روش ها باید به روش های مزوتراپی، پیکرتراشی، بای پس، روش نوین اسلیو معده، روش بالن معده و ... اشاره کنیم. در روش پیکرتراشی بیمار می تواند به راحتی چربی های اضافی بدن را برطرف کرده، و تناسب اندام خود را به دست آورد.

برای این روش عمل لاغری معمولا از دستگاه های ویژه ای همچون بادی جت، لیپوساکشن و لیپوماتیک استفاده می شود. البته باید بدانید که این روش درمانی برای افرادی که از اضافه وزن افراطی رنج می برند مناسب نیست. تنها افرادی که دارای تناسب اندام هستند اما در برخی از قسمت های بدن خود چربی های اضافی دارند، می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

علاوه بر آن روش نوین اسلیو معده، که در دنیا از محبوبیت بسیاری برخوردار است، برای افرادی که از اضافه وزن زیادی برخوردار می باشند مناسب است. این افراد با عمل لاغری اسلیو معده، می توانند بیش از 80 درصد از وزن اضافی خود را کاهش دهند. یک جراحی موفقیت آمیز و نتیجه بخش.

در روش اسلیو معده اصولا قسمتی از معده که هورمون گرسنگی ترشح می کند، از معده جدا شده و از بدن خارج می شود. از این رو بیمار کمتر احساس گرسنگی نموده، و موفق می شود در زمان کوتاهی به وزن ایده آل خود برسد. روش اسلیو معده را می توانیم کم خطرترین و بهترین روش جراحی لاغری به شمار آوریم.

حتما بخوانید :

·         محاسبه شاخص توده بدنی

·         متخصص جراحی لاغری کیست ؟

منظور از روش جدید لاغری با شیوه بالن معده چیست؟

یکی از تکنیک های جدید جراحی لاغری، بالن معده است. بسیاری از بیماران که در مورد روش های جدید عمل لاغری اطلاعاتی ندارند، تصور می کنند که جراحی بالن معده از شرایط دشواری برخوردار است. اما باید بگوییم این روش عالی و ساده، یکی از بهترین و جدیدترین تکنیک ها برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام است.

بانی که وارد معده می شود، قادر است بخش زیادی از معده را تصرف کند. از این رو بیمار دیگر قادر نخواهد بود به میزان زیادی غذا میل کند. این کاهش میزان اشتها نیز، برای بیمار لاغری و کاهش وزن به بار می اورد. باید در کنار روش های دائمی همچون اسلیو معده، از روش های غیر دائمی همچون بالن معده نیز یاد کنیم. این روش درمانی می تواند به عنوان یکی از روش های ساده عمل لاغری به شمار رود.

منبع : مجله لاغری و تناسب اندام

 

رفرنس : کلینیک تخصصی جراحی لاغری

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.